PIZZA OMELETTE

Táto kreácia je niečo medzi omeletou, pizzou a quichom. Stačí niekoľko (zdravých) ingrediencií, zhruba pol hodinka a máte ľahký, letný a chutný obed,večeru alebo len niečo na zahryznutie. P.S. Moja panvica je vhodná aj do trúby - ak takú nemáte po opekaní na panvici preneste omeletu na plech. Ak ju poriadne opečiete nemala by sa roztiecť.
This creation is like an omelette, pizza and quiche combined. With several (healthy) ingredients and half an hour you will have an easy, summery and delicious lunch, dinner or a snack. 

7 comments:

  1. Anonymous3/7/14

    Na akú výšku ides. :) sorry ze to píšem sem ale nevie kam inam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. bohužial netuším :/ neviem sa totižto rozhodnúť čo študovať :D

      Delete
    2. Anonymous6/7/14

      Aha a už si dakam prijatá?

      Delete
    3. mám pred sebou ešte 5. ročník na gymnáziu, čiže až počas školského roku budem posielať prihlášky. prečo ťa to zaujíma? :)

      Delete
    4. Anonymous7/7/14

      Ďakujem za odpoved :) neviem len tak som bola zvedava ;)

      Delete
  2. je 10 hodín večer a som hladná.. toto mi prosím nerob :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha :D tak potom už len vydržať do rána ;)

      Delete