GLORIOUS PANCAKE

Objavenie tejto palacinky mi zmenilo život. Doslova. Táto dobrota mi ráno vždy zlepší náladu a dá sa robiť na toľko spôsobov (kuk na môj instagram), že ju môžem jesť každý deň! Napríklad stačí prídať lyžičku kakaa namiesto škorice a hneď je to o niečom inom. Alebo pridať rôzne druhy ovocia na vrch, či zmeniť jogurt. Ak by sa vám náhodou nezdala dosť sladká, pridaje trochu stevie alebo javorového syrupu.
P.S. Ja som na vrch pridala domáce pohánkové müsli - recept bude čoskoro!
Discovery of this pancake changed my life. Literally. This delicacy always improves my morning mood and can be done in so many ways (check my instagram), I could keep eating it every day! For instance, just add a teaspoon of cocoa instead of cinnamon and it becomes completely different. Perhaps try other types of fruit toppings or change up the flavour of yoghurt. In case the pancake isn't sweet enough for you, add a dash of stevia or maple syrup.
P.S. I topped the pancake with homemade buckwheat granola - recipe coming soon!


2 comments:

  1. ja som to raz skúšala, ale trošku inak, myslím, že jeden banán a jedno vajíčko a celé a mi to rozpadávalo a pripekalo k panvici, musím skúsiť iný recept a dať tomu ešte šancu! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. poznám aj takú kombináciu, ale je pravda, že ak je tam banán pomačkaný v mixe tak sa s ním tažšie pracuje :/
      a hlavne nezabudni tu lyžičku oleja nech sa to teda nepripečie ;)

      Delete